Регистрация на фирма

Бърз, лесен и сигурен старт на твоя бизнес!

Бърз, лесен и сигурен старт на твоя бизнес!

Кажи ни от какво се нуждаеш

След като се свържеш с нас, ще уточним всички детайли за твоята фирма като име, адрес, предмет на дейност и други. Ще получиш консултация от екипа ни по всички въпроси.

Подготовка на документи

Екипът ни ще изготви за теб необходимите документи за регистрация на твоята фирма. Ти ще ги подпишеш, а ние ще те ръководим в процеса.

Регистрация на фирмата

След като си готов с документите фирмата ти ще бъде регистрирана в Търговския регистър към Агенция по вписванията. Ние правим това за 2 работни дни.

Имаш въпроси по процедурата или искаш да заявиш регистрация?

Клиентите за нас

Много съм доволен от обслужването на Анагами. Красимира работи изключително бързо при издаване, редакция и анулиране на фактури. Документите за осигуровките са подадени на време. Консултациите, които Красимира прави са информативни и обучаващи, което много ми помага при взимането на решения. От Адвокатът съм доволен. Бързо подаде финансовият отчет. Упълномощените лица (невидимите услуги на Анагами) също работят много добре.
Георги Димитров, ДжиДиДжава ЕООД

За нас е удоволствие да работим с Анагами. Неща, които ни харесват в работата: отзивчивостта, с която биваме обслужвани; бързо реагиране при обработка на документацията ни; бързи и адекватни отговори, дори и в извън работно време.

Денка и Емил Чолакови, Ейч Ви Груп 2022 ЕООД

Благодаря за услугите!

Удоволствие е да се работи с вашият екип, особено с Албена и Стойка. Качеството е винаги на ниво, и каквото трябва да бъде.

Георги, Джи Си Холд ЕООД

Бързата и навременна реакция. Компетентност по зададени въпроси и възникнали казуси. Лесна комуникация. Изграденото доверие.

Теодор Боев, КЛИЕНТ ГУРУ ЕООД

Обслужването е страхотно, много благодаря. Обслужват ме Евелина Йотова и Маргарита Иванова, много са отзивчиви и ми помагат, когато не разбирам нещо.

Милан Русев, Венчър Арена ЕООД

Изключително съм благодарна на целия екип на Анагами за прекрасната работа, отношението и най-вече за разбирането, което проявявате в този труден за мен момент. Не можете да си представите колко много оценявам и колко много означава за мен подкрепата Ви в този момент и отношението, което срещам. В крайна сметка, самата счетоводна услуга мога да намеря навсякъде. Но отношението и човещината – едва ли.

Людмила Христова, ЛМ Трейд Груп ООД

Доволни сме от обслужването, което получаваме и за двете ни фирми, нямаме забележки – комуникацията е лесна, когато имаме нужда от съвет и съдействие винаги откликвате.

Никола Инджов, Три Тейлс ЕООД

Няма как да не сме доволни! Толкова сме смотани, че не сте ли вие, не знам! Благодаря ви за работата и всички усилия да ни изтърпите, с всички наши закъснения, глупави въпроси и незнание.

Благодарим 🙏

Георги Николов, ГК КАР ДЕТАЙЛИНГ ООД

Доволна съм изключително много от обслужването за КАПРЕД ООД. Обслужващите счетоводители винаги са готови да помогнат и да отговорят на въпросите ни, да посъветват по тема, която е в тяхната среда.

Весела Николова, Капред ЕООД

Харесвам обслужването на Anagami и определено бих искала да продължим съвместната ни работа.

Александрина Костова, Сентли ЕООД

Доволна от услугите, които получавам от Анагами. Комуникацията е опростена и ясна.

Вася Ванкова, АджилитиХН ЕООД

Допълнително към регистрацията на фирма

Предлагаме цялостно клиентско обслужване. Съдействаме със счетоводни услуги, пейрол услуги, регистрация по ЗДДС, данъчни и правни консултации и др.

Счетоводно обслужване

Регистрация по ЗДДС

Данъчно-правни консултации

Въпроси и отговори

Самата регистрация като процедура, която се извършва пред Агенция по вписванията отнема един работен ден. Подготовката на документите, подписването на някои от тях пред нотариус и внасянето на фирмения капитал в банка често отнема повече време. Обикновено процеса по регистрация от момента, в който се свържеш с нас до финалната регистрация отнема 3-4 работни дни.

От твоя страна ни е необходимо съдействие относно следното:

  1. Да ни предоставиш необходимата информация за фирмата като име, адрес и други данни, които ще поискаме.
  2. Да посетиш нотариус за заверка на подписа си.
  3. Да откриеш банкова сметка на фирмата, в която се внася капитала й.
  4. Да ни изпратиш подписани документите, които ще ти изпратим за регистрацията.
Освен цената на нашата услуга, трябва да подготвиш средства за следното:

  • 55.00 лв. е държавната такса за регистрация на фирмата.
  • ~ 20.00 лв. е банковата такса за разкриване на сметка за капитала.
  • 6 лв. се плащат на нотариус за заверка на 1 бр. Подпис.

Избери свободно име каквото желаеш без да се съобразяваш с никакви ограничения. Ако името е заето или пък неудачно, ние ще те информираме и ще ти помогнем да избереш друго.

Ако имаш офис, търговски или стопански обект, който да ползваш, удачно е да посочиш неговия административен адрес. Ако не, всеки друг адрес ще свърши работа. Не е нужно да бъде офис. Можеш да ползваш и свой личен адрес.

ЕООД е Еднолично Дружество с Ограничена Отговорност, при което собственика е винаги едно лице. Управител на фирмата може да бъде собственика или друго лице.

ООД е Дружество с Ограничена Отговорност и се учредява от две или повече лица. Те се наричат съдружници. Управители на фирмата могат да бъдат съдружниците или друго лице.

Съдружникът на практика е собственик на дружеството, а управителят е само лицето, което го менажира. Няма пречка управителят да е и съдружник.

Капиталът на фирмата е фиксирана сума, с която фирмата започва своята дейност. Отделно фирмата може да има и други активи под формата на пари, недвижими имоти или МПС.

Качествено обслужване, в което създаваме стойност

  • Бърза и лесна комуникация онлайн, която спестява време

  • Силна данъчна, счетоводна и правна експертиза

  • Пластична услуга според целите и приоритетите на клиента

  • Професионални счетоводители и юристи с дългогодишен опит

Anagami Digital Accounting

За Anagami

Ние сме аутсорсинг компания с фокус нови технологии, дигитализация на документи, оптимизация на работни процеси, изграждане и управление на екипи.

Така постигаме пластични условия и комфортно обслужване за клиента във време на дигитална трансформация на бизнес процесите по целия свят. Ежемесечно работим с над 400 български и международни бизнеса благодарение на нашият екип от 70+ високо квалифицирани специалисти в сферата на счетоводство и администрация на бизнес процеси. Изграждаме и управляваме счетоводни и бек офис екипи за базирани извън България бизнеси и изпълняваме процеси изцяло по задание на клиента. Стремим се винаги да даваме повече.

Обслужваме изцяло онлайн. Тук сме, за да бъдем неразделна част от бизнеса на нашите клиенти и да допринесем за техния успех чрез нашата работа!

0+
ГОДИНИ СРЕДЕН ОПИТ НА ВСИЧКИ ОТ ЕКИПА
0+
ПРОФЕСИОНАЛНИ СЧЕТОВОДНИ ЕКСПЕРТА
0+
КЛИЕНТА ОТ ЦЯЛАТА И СТРАНА И ЧУЖБИНА
0+
РЕШЕНИ ДАНЪЧНО-СЧЕТОВОДНИ КАЗУСА

Имаш въпрос? Свържи се с нас и ще отговорим в кратък срок.

Да работим заедно!

Свържи се с нас и веднага ще предложим счетоводно решение.




    Съгласен съм предоставените от мен лични данни да бъдат използвани от "АААкаунтинг Плюс" ЕООД, за да получа релевантна информация по своето запитване.

    Връзка с Anagami

    Други услуги от Anagami

    Счетоводно обслужване

    Пейрол

    Регистрация на фирма

    Регистрация по ЗДДС

    Данъчно-правни консултации

    Финансов анализ и репортинг

    Управление на данъчни юрисдикции

    Изграждане на счетоводни екипи

    Външен главен счетоводител

    Администрация на Е-трудово досие

    Ликвидация на фирма

    Дерегистрация по ЗДДС