Дерегистрация на фирма по ЗДДС
Извършваме самостоятелно цялата процедура. Не се притесняваш за нищо.
Извършваме самостоятелно цялата процедура. Не се притесняваш за нищо.
Задължителна дерегистрация по ЗДДС
Основанията за задължителна дерегистрация са строго определени в закона и това са:
- смърт на физическото лице;
- смърт на физическото лице – ЕТ, без значение дали същото е заличено в Търговския регистър или не;
- прекратяване на лицето (дружеството) съгласно Търговския закон.
При настъпване на някое от изброените обстоятелства е налице основание за задължителна дерегистрация и за тази цел е необходимо да се стартира процедурата.
Дерегистрация по ЗДДС по избор
Законът за данък върху добавената стойност позволява дерегистрация тогава, когато отпадне условието, което е било необходимо за възникване на регистрацията. Условията за задължителна регистрация са описани в чл. 96 от ЗДДС и могат да бъдат различни по своя характер: на основание приходи, разходи или други.
Например, ако дадено дружество е регистрирано по ЗДДС, защото за 12 последователни месеца е реализирало облагаем оборот над 100 000 лева, то дерегистрацията е възможна при условие, че оборотът на това дружество за 12 последователни месеца достигне сума под 100 000 лева. В този случай на лице е законово основание за дерегистрация.
Клиентите за нас
Много съм доволен от обслужването на Анагами. Красимира работи изключително бързо при издаване, редакция и анулиране на фактури. Документите за осигуровките са подадени на време. Консултациите, които Красимира прави са информативни и обучаващи, което много ми помага при взимането на решения. От Адвокатът съм доволен. Бързо подаде финансовият отчет. Упълномощените лица (невидимите услуги на Анагами) също работят много добре.
За нас е удоволствие да работим с Анагами. Неща, които ни харесват в работата: отзивчивостта, с която биваме обслужвани; бързо реагиране при обработка на документацията ни; бързи и адекватни отговори, дори и в извън работно време.
Благодаря за услугите!
Удоволствие е да се работи с вашият екип, особено с Албена и Стойка. Качеството е винаги на ниво, и каквото трябва да бъде.
Бързата и навременна реакция. Компетентност по зададени въпроси и възникнали казуси. Лесна комуникация. Изграденото доверие.
Обслужването е страхотно, много благодаря. Обслужват ме Евелина Йотова и Маргарита Иванова, много са отзивчиви и ми помагат, когато не разбирам нещо.
Изключително съм благодарна на целия екип на Анагами за прекрасната работа, отношението и най-вече за разбирането, което проявявате в този труден за мен момент. Не можете да си представите колко много оценявам и колко много означава за мен подкрепата Ви в този момент и отношението, което срещам. В крайна сметка, самата счетоводна услуга мога да намеря навсякъде. Но отношението и човещината – едва ли.
Доволни сме от обслужването, което получаваме и за двете ни фирми, нямаме забележки – комуникацията е лесна, когато имаме нужда от съвет и съдействие винаги откликвате.
Няма как да не сме доволни! Толкова сме смотани, че не сте ли вие, не знам! Благодаря ви за работата и всички усилия да ни изтърпите, с всички наши закъснения, глупави въпроси и незнание.
Благодарим 🙏
Доволна съм изключително много от обслужването за КАПРЕД ООД. Обслужващите счетоводители винаги са готови да помогнат и да отговорят на въпросите ни, да посъветват по тема, която е в тяхната среда.
Харесвам обслужването на Anagami и определено бих искала да продължим съвместната ни работа.
Доволна от услугите, които получавам от Анагами. Комуникацията е опростена и ясна.
Допълнително към дерегистрацията по ЗДДС
Предлагаме цялостно клиентско обслужване. Съдействаме със счетоводни услуги, пейрол услуги, регистрация на фирма, данъчни и правни консултации и др.
Въпроси и отговори

За Anagami
Ние сме аутсорсинг компания с фокус нови технологии, дигитализация на документи, оптимизация на работни процеси, изграждане и управление на екипи.
Така постигаме пластични условия и комфортно обслужване за клиента във време на дигитална трансформация на бизнес процесите по целия свят. Ежемесечно работим с над 400 български и международни бизнеса благодарение на нашият екип от 70+ високо квалифицирани специалисти в сферата на счетоводство и администрация на бизнес процеси. Изграждаме и управляваме счетоводни и бек офис екипи за базирани извън България бизнеси и изпълняваме процеси изцяло по задание на клиента. Стремим се винаги да даваме повече.
Обслужваме изцяло онлайн. Тук сме, за да бъдем неразделна част от бизнеса на нашите клиенти и да допринесем за техния успех чрез нашата работа!